Medierea ar putea aduce bunăstarea consumatorului
Mie, 14/10/2009 - 20:14
Consumatorii care depun reclamaţii la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului, dar îşi pot recupera pagubele numai în instanţă au şi o altă alternativă, cea a medierii. Şeful OPC Bistriţa-Năsăud, Lorica Şut, a ţinut să comunice miercuri, în cadrul unei conferinţe de presă, că există mediatori interesaţi să preia astfel de cazuri, mai ales că, în ultimii trei ani, prea puţini bistriţeni au aflat, darmite să mai şi apeleze la această variantă de rezolvare a conflictelor. Avantajele medierii sînt tarifele mai mici, care sunt suportate în părţi egale de cele două părţi, termene mai scurte şi lipsa bătăii de cap legate de un proces.
- 5034 de afişări
Redacţia
E-mail:
floricadura@yahoo.com
Ştirile cele mai...
-
01/05/2025 - 12:42
-
01/05/2025 - 07:55
-
27/04/2025 - 10:07
-
21/04/2025 - 12:16
-
17/04/2025 - 09:32
-
07/04/2025 - 06:11
-
02/04/2025 - 17:12
-
03/04/2025 - 18:17
-
06/04/2025 - 08:48
-
03/04/2025 - 18:09
-
27/04/2025 - 10:07
-
01/05/2025 - 07:55
-
01/05/2025 - 12:42
-
02/04/2025 - 17:12
-
03/04/2025 - 18:09
Poemul săptămînii
15/01/2025 - 08:40
Poemul săptămânii
redactia@ziarul-bn.ro
Odă în metru antic, în interpretarea actriței Valeria Seciu
-
2 ani 24 de săptămâni ago
-
2 ani 30 de săptămâni ago
-
3 ani 11 săptămâni ago
-
3 ani 41 de săptămâni ago
-
3 ani 41 de săptămâni ago
-
3 ani 42 de săptămâni ago
-
3 ani 46 de săptămâni ago
Comentarii
Publică un comentariu nou